De beste vakspecialisten in de proces- en maakindustrie.
Techsharks is geen alledaagse naam. Want Techsharks is geen alledaagse arbeidsspecialist. Voor geweldige opdrachtgevers zoekt Techsharks continu de meest gekwalificeerde mensen in techniek. Vanuit zeven vestigingen biedt Techsharks een onderscheidende aanpak voor de bemiddeling van technische professionals op mbo en hbo niveau.
Techsharks benadert Gewest13 voor en rebranding richting zowel de mbo als de hbo markt en bovendien de verschuiving naar employer brand versterkt.
Om het merk krachtig te positioneren ontwikkelen we een communicatieconcept dat het kaf van het koren scheidt. Je baan moet je beleven. Dus wie werkt bij Techsharks, wordt uitgedaagd. Zo blijf je groeien als persoon en als vakspecialist. Klaar voor de toekomst en verzekerd van een goede baan. Een baan om over op te scheppen, dat is de uitdaging die Techsharks biedt.
Beleef je baan
Bij Techsharks praten we niet van Merkbeleving... maar van Werkbeleving. Bij de nieuwe pay-off ontwikkelen we een herkenbare beeldtaal: donkerblauw voor de mbo doelgroep (blue dollar) en wit voor de hbo doelgroep (white collar). Dit alles combineren we in het interactieontwerp van een technologische website met maximale beleving en een krachtig design.
Creative director, design: Tom Eele — Creative strategy, copy: Ruud van Esch — UX & Webdesign: Rob Smittenaar — Webrealisatie: Talmark— Fotografie: Jeroen van der Wielen
Bekijk de website hier
We ontwikkelden het interactieontwerp van deze technologische website met maximale beleving en verzorgden het krachtige design. De webontwikkeling was in handen van Talmark.