Sluiten
terug

Attractiepark Toverland

TV campagne

Toverland

Over Attractiepark Toverland

Discover your own magic. Met 700.000 gasten per jaar en inmiddels ruim 35 attracties en shows behoort Toverland tot de grootste pretparken van de Benelux.

Vraag

Attractiepark Toverland lanceert haar nieuwe TV campagne. In de TV commercial die werd ontwikkeld door Gewest13 en partners presenteert het attractiepark haar nieuwste aanwinst; Wingcoaster Fenix.

Voor deze TV campagne werkte Gewest13 onder andere samen met 3D specialist Pim4 en Spreadmotion. Het resultaat is een wervelende achtbaan rit die iedere achtbaan liefhebber zal doen watertanden. De commercial sluit net als de abri- en bilboard campagne aan bij de nieuwe positionering van het attractiepark.

Aanpak

De nieuwe TV campagne van Toverland is vanaf 2 juli 2018 prime time te zien op alle grote Nederlandse commerciële zenders. De commercial wordt ook uitgezonden op de Belgische televisie. Daarnaast verschijnt deze ook op YouTube in drie talen, Nederlands, Duits en Vlaams. 

• Strategie en art directie: Tom Eele
• 3D animatie: Pim Rongen
• Regie: Sander Raaijmakers en Tom Eele
• Montage en After effects: Nick Tonen en Sander Raaijmakers
• Voice-over script: Ruud van Esch
• Voice-over opname: Christiaan Unck
• Sound design: Tom Sikkers
• Projectleiding: Gewest13

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?
We schuiven graag een keer aan.
Bel ons — +31 (0)40 283 47 46
of stuur ons een bericht.