Sluiten
terug

The making of: Pepsi Brand Presenter

Onlangs vroeg frisdrankconglomeraat Vrumona ons om mee te doen aan een pitch voor het merk Pepsi. Daar zeiden we natuurlijk geen nee tegen. In een poule van enkel bureaus van boven de rivieren waren we als underdog met Brabantse tongval overduidelijk een vreemde eend in de bijt. Des te leuker als je te horen krijgt dat je er met de opdracht vandoor gaat.

Wat volgende was een uitgebreide reeks van draaidagen op de mooiste horecalocaties van het land. We interviewden 's lands grootste horecaondernemers en de meest invloedrijke decision makers, kwamen over de vloer bij de meest sexy clubs en hotspots van Nederland en voetbalstadions van top eredivisie clubs. 

 

14 locaties, ruim 3000 kilometer snelweg, 33 uur reistijd, 24 uur aan film en hectoliters Pepsi

We bezochten de vetste festivals, werden verwelkomd bij sterrenrestaurants. We stonden in de dug-out van AZ naast Niemand inder dan Marco van Basten en als kers op de taart draaiden we bij de Vrienden van Amstel in Ahoy.

14 locaties, ruim 3000 kilometer snelweg, 33 uur reistijd, 24 uur aan film en hectoliters Pepsi passeerden de revu. Dit alles om een film te ontwikkelen slechts  van 5 minuten. De meningen waren unaniem. Het resultaat mag er wezen: Een brand presenter die zelfs de grootste colabarbaar nog bekeerd krijgt!